Stimuleer aanHA(A)Ken, voorkom afhaken
Praktijkonderzoek naar het ontwikkelen van betekenisvolle lesopeningen bij pabostudenten door middelWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Stimuleer aanHA(A)Ken, voorkom afhaken
Praktijkonderzoek naar het ontwikkelen van betekenisvolle lesopeningen bij pabostudenten door middelWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Mijn onderzoek valt onder actie- onderzoek. Het is een casestudy, uitgevoerd op 3 scholen met 4 pabostudenten. De deelnemers hebben twee keer beelden ingebracht van opgenomen lesopeningen tijdens de begeleide intervisie en ze hebben elkaar feedback gegeven met als doel het verbeteren van een betekenisvolle lesopening
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |