Traditioneel leren versus differentieel leren
Het effect op oefen-en leerresultaat bij balanceren in het basisonderwijs groep 3 & 4Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Traditioneel leren versus differentieel leren
Het effect op oefen-en leerresultaat bij balanceren in het basisonderwijs groep 3 & 4Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Binnen de Lichamelijke Opvoeding (LO) staat motorisch leren centraal. Binnen motorisch leren kan worden gekozen voor direct leren (traditioneel leren) of indirect leren. Binnen het indirect leren is in dit onderzoek gekozen voor differentieel leren. In dit onderzoek wordt onderzocht welke methode, traditioneel leren of differentieel leren, het meest oefen-en leerresultaat heeft op het aanleren of verbeteren van balanceren voor de doelgroep groep 3 en 4 van basisschool de Rietput te Heukelum.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leraar Lichamelijk Opvoeding |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Datum | 2015-07-10 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |