Positief interveniëren, hogere opbrengsten
sociale interventiesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Positief interveniëren, hogere opbrengsten
sociale interventiesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Gezien de conclusie gebaseerd op de bevindingen uit de literatuur gekozen interventies, zou verwacht mogen worden dat afgestemd handelen van de onderzoeker, door gebruik te maken van oplossingsgerichte interventies, een positief effect heeft op het pedagogisch klimaat van de onderzoeksgroep. Door vanuit gezamenlijke waarden verbeterpunten op te stellen, zijn de leerlingen van de onderzoeksgroep en de onderzoeker dicht bij zichzelf gebleven en is de betrokkenheid en motivatie hoog.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2013 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |