Professionals freaking out: the case of accreditation in Dutch higher education
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Professionals freaking out: the case of accreditation in Dutch higher education
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Samenvatting van de kwantitatieve resultaten van het proefschrift Certificering, accreditatie en de professional

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Gepubliceerd in | The TQM Journal Emerald Group Publishing Ltd., Vol. 21, Uitgave: 5, Pagina's: 473-486 |
Jaar | 2009 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |