De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Merkactivatie Villa Pardoes

Onderzoek en adviesplan naar de wijze waarop Villa Pardoes haar verhaal kan vertellen en haar communicatiemiddelen in kan zetten, zodat de doelgroep geactiveerd wordt om hun eigen verhaal te delen

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Merkactivatie Villa Pardoes

Onderzoek en adviesplan naar de wijze waarop Villa Pardoes haar verhaal kan vertellen en haar communicatiemiddelen in kan zetten, zodat de doelgroep geactiveerd wordt om hun eigen verhaal te delen

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Aanleiding tot dit onderzoek is een brainstormsessie die heeft plaatsgevonden tussen Villa Pardoes en
Bex*communicatie. Tijdens deze brainstormsessie werd gefocust op het vinden van (nieuwe) manieren om de
stakeholders in de huidige tijd te benaderen. Uit deze sessie zijn diverse inzichten voortgekomen, namelijk: stop met één boodschap, gebruik minder middelen en faciliteer mensen om ambassadeur te zijn. Deze inzichten hebben geleid tot de vraag hoe Villa Pardoes dit moet bewerkstelligen.

OrganisatieFontys
OpleidingCommunicatie
AfdelingFontys Hogeschool Communicatie
PartnerStichting Villa Pardoes
Datum2016-06-23
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk