Marije de Gruijter en de opgang van de Nederlandse atletiek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Marije de Gruijter en de opgang van de Nederlandse atletiek
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Interview met marketeer van Atletiekunie over een aantal kwesties die betrekking hebben op marketing van atletiek, de Atletiekunie en running.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | SPECO, Sport & Marketing/Management |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Lectoraat | Lectoraat iMotion of sportbusiness |
Datum | 2017-03-28 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |