SOEMO; er mee worstelen of er aan werken? : de sociaal-emotionele ontwikkeling en het gebruik van de methode SOEMOkaarten op CBS De Opdracht.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
SOEMO; er mee worstelen of er aan werken? : de sociaal-emotionele ontwikkeling en het gebruik van de methode SOEMOkaarten op CBS De Opdracht.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie wordt onderzoek gedaan naar de sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen in de groepen 1 tot en met 8, de methoden, materialen en leerlingvolgsystemen met betrekking tot de sociaal-emotionele ontwikkeling en op welke wijze er op CBS De Opdracht, met behulp van de methode SOEMOkaarten, wordt gewerkt aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van de kinderen.
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Opleiding tot Leraar Basisonderwijs |
Afdeling | Academie Primair Onderwijs |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |