Burgerparticipatie verhogen in 140 tekens?
Een online onderzoek naar de effecten van verschillende communicatiestrategieën en het gebruik van hashtagsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Burgerparticipatie verhogen in 140 tekens?
Een online onderzoek naar de effecten van verschillende communicatiestrategieën en het gebruik van hashtagsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een online onderzoek naar de effecten op online participatiegedrag van verschillende communicatiestrategieën en het gebruik van hashtags.
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Afdeling | Academie Communication & Creative Business |
Lectoraat | Lectoraat Social Media en Reputatiemanagement (Afgesloten) |
Datum | 2013-03-20 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |