De handpop als pedagogisch hulpmiddel
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De handpop als pedagogisch hulpmiddel
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie is onderzoek gedaan naar de stimulering van de sociaal-emotionele ontwikkeling bij kleuters (groep ½). Door de inzet van de handpoppen van de Axenroos is de sociaal-emotionele ontwikkeling positief verbeterd. Tijdens het onderzoek is er rekening gehouden met verschillende kenmerken van kleuters, maar ook me de leefomgeving van het kind. Het ecologische model heeft een grote rol hierbij gespeeld.
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Opleiding tot Leraar Basisonderwijs |
Afdeling | Academie Primair Onderwijs |
Partner | O.B.S. de Aanloop |
Datum | 2018-09-05 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |