De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Je doelgroep bereiken via sociale media

Onderzoek naar de behoeften van koffiedrinkers op Instagram

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Je doelgroep bereiken via sociale media

Onderzoek naar de behoeften van koffiedrinkers op Instagram

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Het onderzoek beschrijft de behoeften van de doelgroep van de Post-Plaza koffiebranderij voor het gebruiken van sociale-mediaplatform Instagram. Het is een kwantitatief onderzoek met als onderzoeksmethode een online vragenlijst. Uit de resultaten komt naar voren dat de doelgroep van de Post-Plaza koffiebranderij veel behoefte heeft aan mooie inhoud op instagram, graag goed contact heeft met vrienden en familie en hierbij steeds herinnerd wil worden aan de belangrijke dingen in het leven. Het onderzoek heeft tot de volgende aanbevelingen geleidt Post-Plaza doet er goed aan in te spelen op de genoemde behoeften door meer foto's en video's te plaatsen op het eigen account, persoonlijk contact te stimuleren door medewerkers te interviewen en de doelgroep aan te spreken en te motiveren om het leven vast te leggen door zelf momenten te delen.

OrganisatieNHL Stenden Hogeschool
OpleidingMedia & Entertainment Management
AfdelingAcademie Communication & Creative Business
PartnerPost-Plaza Hotel & Grand Café Leeuwarden
Datum2018-08-13
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk