What is the influence of using students' perceptions of the psychosocial learning environment (PLE) as a reflective tool during lessons on students' learning experiences?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
What is the influence of using students' perceptions of the psychosocial learning environment (PLE) as a reflective tool during lessons on students' learning experiences?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
This thesis examined how students’ perceptions of the psychosocial learning environment (PLE) can be used as a reflective tool for teachers in a grade 3 class (age 8-9).
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | International Teacher Education for Primary Schools |
Afdeling | Academie Primair Onderwijs |
Datum | 2021-05-31 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |