Guests' perceptions on service robots within the hotel industry
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Guests' perceptions on service robots within the hotel industry
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The hotel industry is actively employing service robots throughout its operations. They are expected to carry out various frontline services, including welcoming guests, check-in, hotel guidance and product delivery. presumably, each hotel guest has a different perception and attitude towards service robots. Therefore, how customers perceive service robots remains important to explore to guarantee a successful outcome of service robots in various frontline services in the hotel industry.
Organisatie | Hotelschool The Hague |
Opleiding | Hospitality management |
Partner | Hotelschool The Hague |
Jaar | 2021 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |