Mobiel adverteren in Nederland: Een krachtige toevoeging aan demediamix?
Jeroen Vromen (Student); Eva Klinkert (Begeleider); Suzanne Unck (Begeleider)
Effectief informatie overdragen
Barth Floor (Student); Christine Swankhuyzen (Begeleider); Bert Pol (Begeleider); Mark Kortbeek (Begeleider); Sabah Oustou (Begeleider)
How can the initiative “daar kun je mee thuiskomen” improve their bob-campaigns in order to have a positive impact on the attitudes and behaviour of dutch licenced drivers between the age of 18-34 years old
Vera Laing (Student); Simone Hackett (Begeleider); Ad Franzen (Begeleider)
'Het is niet erg dat je het hebt, je kunt er écht iets aan doen.'
Lotte Brouwer (Student); Anette Okkerman (Begeleider); Marjolijn Busman (Begeleider)
Immersion door visual design
Nick van Scholten (Student); Hans Kemp (Begeleider); Mijntje Zaat (Begeleider); Alpha Leonis (Begeleider)
The social network site: a new way to reach Chinese consumers! Marketing communication suggestions for Radio Netherlands Worldwide promotion in China.
Bo Xiao (Student)
Imago onderzoek Rosa Ensemble
Machil Deinum (Student); Petra Beisterveld (Begeleider); Arjen Barel (Begeleider)
Dynamische identiteiten
Sven Nardten (Student); Daan Hermelink (Begeleider); Marco Deijmann (Begeleider)
How Effective are the Kenora court service division's internal communication tactics and strategies?
Morgan Hamp (Student)
Het goud van Sport & Zaken.
Ester Verleg (Student); Ruth van der Kam (Begeleider); Karin Groendijk-Speijers (Begeleider)