Vandaag de telefoon, morgen het online dossier
Greenchoice is een duurzame energieleverancier die naast duurzaamheid een goede klantenservice belangrijk vindt. Op dit moment gebruiken niet alle klanten van Greenchoice de aangeboden online selfservicekanalen, zoals de Greenchoice app en Mijn dossier. Dit komt onder …
2016-07-28ICT & MediaBachelorOpen Access
Goed doel, goed positioneren
In opdracht van Learn2Learn, een stichting die educatief theater in Gambia maakt, is dit adviesrapport geschreven. Learn2Learn is opgericht door Marlies Verdonk. De stichting zou graag meer donateurs aan de stichting willen binden, maar Learn2Learn heeft geen idee hoe dit kan worden gerealiseerd. Hier …
2015-09-14ICT & MediaBachelorOpen Access
Servicekwaliteit van x
Deze scriptie onderzoekt een oplossing voor verwachtingen van klanten met betrekking tot de organisatie voor het merk: X. De aanleiding was een uitblijvende daling in het aantal berichten. De doelstelling van het onderzoek is om inzicht te geven in de verwachtingen en ervaringen van de klanten, ten einde …
2019-06-03ICT & MediaBachelorOpen Access
Roastville. Speciality Coffee Roasters
Roastville is a specialty coffee roaster in Marrickville who also offers barista workshops. When the café opened three years ago, registrations for barista workshops went through the roof. However, since the beginning of 2018, Roastville has seen a decline in registrations. The problem statement for …
2018-08-13Economie & ManagementBachelorOpen Access
Van: omgevingswat? Naar: omgevingswet!
Deze scriptie onderzoekt hoe organisatie X kan bevorderen dat burgers bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor hun fysieke leefomgeving. De aanleiding is de komst van de Omgevingswet vanaf 2021. Hierbij is het van belang dat burgers zich verantwoordelijk voelen voor de fysieke leefomgeving. Doelstelling …
2020-01-06ICT & MediaBachelorOpen Access
Tevredenheidsonderzoek Marktgevoel
Marktgevoel is een organisatie die zich roert in de financiële dienstverlening. Het is een abonnementsdienst waarmee particuliere beleggers transacties kunnen volgen tegen betaling. In het begin van 2017 tot en met mei 2017 is er een onverklaarde afname in het aantal abonnees van de organisatie. Om deze …
2017-08-04ICT & MediaBachelorOpen Access
The Social Sports Company
Fit For Free, een landelijke fitnessketen, geeft aan niet goed te weten op welke wijze social media in te zetten. Zodoende geeft de fitnessketen aan behoefte te hebben aan een uitleg over hoe Fit For Free meer online engagement met haar doelgroep verkrijgt door middel van social media. Wendy Petiet, …
2017-02-27ICT & MediaBachelorOpen Access
De kracht van RVB ambassadeurs
Het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) heeft een intern ambassadeursnetwerk opgericht. Medewerkers van het RVB treden naar buiten via hun eigen netwerk om het RVB op de kaart te zetten. Voor het ambassadeursnetwerk zijn zeventien medewerkers geworven. In de praktijk blijkt dat de ambassadeurs niet naar verwachting …
2020-08-17ICT & MediaBachelorOpen Access
Beter thuis
Onderzoek naar de doelgroep hulpbehoevende ouderen binnen de leeftijd van 70 t/m 82 jaar. BeterThuis is een relatief nieuw online zorgplatform dat vraag en aanbod voor hulp en zorg bij ouderen samenbrengt. Belangrijk is dat ouderen zelf kunnen kiezen wie hen komt helpen en deze groep heeft de regie zelf …
2014-09-26ICT & MediaBachelorOpen Access
De VLAM
Deze scriptie onderzoekt een oplossing voor het afnemen van het aantal producten van HET BEDRIJF. De aanleiding was het toetreden van concurrentie op de markt. Doelstelling van het onderzoek is om de organisatie advies te geven hoe HET BEDRIJF zich weer onderscheidend op de markt kan plaatsen en welke …
2018-12-14ICT & MediaBachelorOpen Access