Inhoudelijk examineren
Rob van het Hof (Student); Barbara Roosken (Begeleider)
Wikken, wegen en waarderen!
dr. Kelly Beekman (Lector)
Intuïtieve wiskunde
Karen de Kort (Student); Chris Horlings (Begeleider)
Regie, erkenning en ontmoeting als basis
Bob Koster (Lector); M.W.C. Snoeren (Lector); Mieke van Dijk (Onderzoeker); Bram Gootjes (Onderzoeker); Johan van Herk (Onderzoeker); Bert van Leeuwen (Onderzoeker); Judith Stappers (Onderzoeker)
Faciliteren van hybride docenten binnen het VO en MBO
Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker); M.A.G. Thunnissen (Lector); Martin Vos (Onderzoeker); Quinta Kools (Lector)
'Design As Research' (DARe)
Paul Durenkamp (Student); Marly Gootzen (Begeleider)
Duurzaam leren en werken
Marian Thunnissen (Lector); A.A. Ros (Lector); Danae Bodewes (Onderzoeker); R.V. Schuwer (Lector); Linda van den Bergh (Lector); Q.H. Kools (Lector); D. Joosten-ten Brinke (Lector); Frank Crasborn (Lector); J. van Swet (Onderzoeker); Yvonne Visser (Stafmedewerker)
Professioneel leren met impact
Willem Maurits (Docent); Maud Slaats (Docent)
Context concept vragen.
Marloes van Avendonk (Student); Kelly Stelwagen-van den Hout (Begeleider)
Opleiden voor hybride loopbanen
Q.H. Kools (Lector); Marian Thunnissen (Lector); Petra Poelmans (Docent)