What is the influence of using students' perceptions of the psychosocial learning environment (PLE) as a reflective tool during lessons on students' learning experiences?
Annika Klee (Student)
An Exploration into the Possible Effects of the English Language as the Medium of Instruction in an International School in Germany on Native German Students’ Reading Motivation in their Native Language
Louisa Wowerat (Student)
Positive Teacher-Student Relationships
Emilia Huotari (Student)
Ruimtelijk werken
Marijke Lijklama (Student); Marius den Otter (Begeleider)
'Give them a break!'
Wendy Bus (Student); Hilly Boers (Begeleider); Leonie Poel (Begeleider)
Leesmotivatie op De school,
Esther Brouwer-Jacobi (Student); Simon Olbertijn (Begeleider)
Nederlands leren voor kinderen met een andere moedertaal
Lysanne Streekstra (Student); Hennie Annema (Begeleider)
Hoogsensitieve kinderen
Iris de Wagt (Student); Joanneke Kuipers (Begeleider)
Ouderparticipatie op de basisschool
Siebrich Maaike Douma (Student); Joanneke Kuipers (Docent); Gerla Wempe (Begeleider)
Onderzoek naar handschriftonderwijs
Inez Bootsma (Student); Joanneke Kuipers (Docent)