“Mooi is het meisje, maar lelijk is d’r moer”. Over wat idiocultureel muziekonderwijs zou kunnen zijn
Bisschop Boele, Evert
Hyperscenario's van het gebruik van artificiële intelligentie
Piersma, Nanda (Applied Artificial Intelligence)
Eindrapport CDM@Airports
Giovanni Douven (Onderzoeker); Richard de Jong (Lid Lectoraat); Donald Ropes (Lector); Han van Kleef (Associate Lector)
Theory of Practice
Bisschop Boele, Evert
Programmatisch toetsen bij de Educatieve Master Primair Onderwijs
Kickert, Rob; Jongen, Flo; Hanna, F.
Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
Restoration of herbivory on Caribbean coral reefs
Butler, M.J.; Durain, A.; Feehan, C.J.; Harborne, A.R.; Hylkema, A. (Onderzoeker); Patterson, J.T.; Sharp, W.C.; Spadaro, A.J.; Wijers, T. (Onderzoeker); Williams, S.M.; Arias González, J.E.
Samen vernieuwend opleiden
Paalman-Dijkenga, Ingrid; Koffeman, André (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Brouwer-Schudde, Elske
Een soepele overgang van PO naar VO
Bochane, Margot; Steenbeek, Henderien; Luinge, Margreet; Pauwels, Henriëtte; van der Kamp, Carolien
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal