Zonder een sterke positionering ben je als bedrijf nergens
hoe PTMD collection haar positionering kan versterken om uiteindelijk haar naamsbekendheid te vergrotenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Zonder een sterke positionering ben je als bedrijf nergens
hoe PTMD collection haar positionering kan versterken om uiteindelijk haar naamsbekendheid te vergrotenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan PTMD gebruik maken van haar onderscheidende klantwaarden om in te spelen op de klantbetrokkenheid om zichzelf uiteindelijk beter te positioneren?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | CMI |
Datum | 2017-06-19 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |