The ins and outs of the subscribers and readers of De Paardenkrant and Bit : a market research
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
The ins and outs of the subscribers and readers of De Paardenkrant and Bit : a market research
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een hernieuwd onderzoek is uitgevoerd onder abonnees en lezers van De Paardenkrant en het tijdschrift Bit naar de kenmerken, het leesgedrag en de mate van tevredenheid van beide groepen. De gegevens zijn verzameld om te beoordelen welke marketingstrategie het meest van toepassing is op De Paardenkrant en Bit. Daarnaast is er gekeken of er onder de abonnees en lezers interesse bestaat voor een (nieuw) product of dienst met informatieve of educatieve doeleinden.
Organisatie | Van Hall Larenstein |
Afdeling | Dier- en veehouderij |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |