Mental imagery bij jonge kinderen : een systematische review
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Mental imagery bij jonge kinderen : een systematische review
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Literatuurstudie naar de invloed van de opdrachtvorm en taak op het vermogen van kinderen tot mental imagery.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Fysiotherapie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Datum | 2010-05-26 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |