Verbetering van de klanttevredenheid
De kracht van samenwerkingWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Verbetering van de klanttevredenheid
De kracht van samenwerkingWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie gaat over klanttevredenheid op de gebieden van de processen (efficiency) “klantcontact” en “reparatieonderhoud” verder verbeteren bij Maaskant Wonen (MW) en Woningbeheer Born-Grevenbicht (WBG) met betrekking tot het Niet Planmatig Onderhoud (NPO).
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Facility Management |
Afdeling | Faculteit Hotel en Facility Management |
Jaar | 2017 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |