Spraakafzien bij jonge slechthorende kinderen, hoe stimuleer je dat?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Spraakafzien bij jonge slechthorende kinderen, hoe stimuleer je dat?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het doel van deze studie was om er achter te komen hoe logopedisten, werkzaam in een audiologisch centrum in Nederland, het spraakafzien bij jonge kinderen stimuleren. Er werd op zoek gegaan naar specifieke methoden, die bij andere audiologische centra gebruikt werden.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Logopedie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Jaar | 2018 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |