Watching the detectives : reflections on dissertations of MACESS students
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Watching the detectives : reflections on dissertations of MACESS students
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Observations upon research carried out by post-graduate students on the M.A Comparative European Social Studies. This article follows an earlier article (Lawrence and Reverda, Social Work in Europe, Vol. 5. No. 3, 1998) which discussed the origin and development of the MACESS course. This article explores the complexity of comparative research as a methodology for exploring social work as a contribution to developing European perspectives on Social Policy and Social Professional Work Theory and Practice.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Afdeling | Faculteit Sociale Studies en Educatie |
Lectoraat | Lectoraat Sociale Integratie, CESRT |
Gepubliceerd in | Social Work in Europe, vol. 7(2001), issue 3, p. 1-7 |
Datum | 2001-03-01 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |