Hoe ICT het CGO kan ondersteunen
een verkenning aan de hand van kernelementenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe ICT het CGO kan ondersteunen
een verkenning aan de hand van kernelementenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Competentiegericht onderwijs (CGO) is al geruime tijd een bekend verschijnsel in het hoger beroepsonderwijs. Veel HBO-instellingen willen het proces naar competentiegericht onderwijs in goede banen leiden, maar de mogelijkheden komen niet altijd voldoende uit de verf. In dit artikel bespreken we de rol die ICT-toepassingen kunnen spelen ter ondersteuning van competentiegericht onderwijs.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Bewegen en Educatie |
Lectoraat | Onderwijsinnovatie en ICT |
Jaar | 2011 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |