Positive behaviour support Europe network
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Positive behaviour support Europe network
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit artikel wordt het ontstaan en de doelen van het PBS-Europe network beschreven.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Bewegen en Educatie |
Lectoraat | Leraren en Lerarenopleiders in inclusieve Leeromgevingen |
Gepubliceerd in | Remediaal Uitgeverij Betelgeuze, Zoetermeer, Vol. 2017, Uitgave: 4/5, Pagina's: 5-8 |
Datum | 2017-04-01 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |