De weg naar het versturen van relevante en converterende E-mails!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De weg naar het versturen van relevante en converterende E-mails!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Ben jij van mening dat e-mailmarketing ouderwets is en voor weinig rendement zorgt, wordt wakker! E-mailmarketing is hotter dan ooit en nog steeds in opkomst. Wil je weten waarom dit zo is en hoe dit in zijn werking gaat? Lees dan deze whitepaper om er achter te komen hoe jij als retailer relevante en converterende e-mails kan versturen.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Domein Business, Media en Recht |
Datum | 2020-05-14 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |