Ontwikkeling van een lerende cultuur : schoolportretten over de rol van schoolleiders
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ontwikkeling van een lerende cultuur : schoolportretten over de rol van schoolleiders
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het doel van dit rapport is om een aantal schoolportretten te presenteren over de rol van de schoolleiders, van scholen die een ontwikkeling hebben doorgemaakt naar een
lerende cultuur
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Windesheim in Almere |
Lectoraat | Urban Care and Education |
Datum | 2020-01-01 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |