Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
een koffie- en theetafelboek over wetenschap en technologie en onderzoekend en ontwerpend leren op de basisschoolWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
een koffie- en theetafelboek over wetenschap en technologie en onderzoekend en ontwerpend leren op de basisschoolWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Veel basisscholen vinden Wetenschap en Technologie en Onderzoekend en
Ontwerpend Leren heel belangrijk. Want kinderen zijn van nature nieuwsgierig naar de wereld om hen heen en naar de rol die zij nu en straks kunnen spelen in onze
samenleving. Door kinderen nieuwsgierig te maken en een onderzoekende en ontwerpende houding te laten ontwikkelen, helpen we ze hun talenten te ontdekken en
bereiden we ze voor op de wereld van morgen. Veel leerkrachten vinden het nog best lastig om wetenschap en technologie in te passen in het programma. Dit boek helpt daarbij.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Windesheim in Almere |
Lectoraat | Urban Care and Education |
Jaar | 2018 |
Type | Boek |
Taal | Nederlands |