Vormend onderwijs in het Stoner tijdperk
lectorale redeWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Vormend onderwijs in het Stoner tijdperk
lectorale redeWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Rede uitgesproken bij de installatie tot lector ‘Vormend onderwijs’ aan de Educatieve Academie van de Gereformeerde Hogeschool op 19 juni 2014.
Organisatie | Hogeschool Viaa |
Afdeling | Educatieve Academie |
Lectoraat | Lectoraat Vormend Onderwijs |
Datum | 2014-06-19 |
Type | Lezing |
Taal | Nederlands |