Communiceren is te leren…
Een explorerend kwalitatief onderzoek naar de bevorderende en belemmerende factoren in de communicatie tussen artsen en verpleegkundigen.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Communiceren is te leren…
Een explorerend kwalitatief onderzoek naar de bevorderende en belemmerende factoren in de communicatie tussen artsen en verpleegkundigen.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Explorerend en kwalitatief onderzoek naar effectieve communicatie tussen artsen en verpleegkundigen. Het doel van dit onderzoek is het creëren van bewustwording bij artsen en verpleegkundigen omtrent hun bijdrage in de communicatie. Ook wil de opdrachtgever de resultaten gebruiken voor gezamenlijk onderwijs met coassistenten en verpleegkundigen en voor het verbeteren van de ontslagprocedure binnen het ziekenhuis.
Organisatie | Hogeschool Viaa |
Opleiding | Verpleegkunde |
Afdeling | Academie Health Care |
Partner | Isala Zwolle |
Datum | 2015-05-20 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |