Ver-staan
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ver-staan
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
1e alinea column: Sociale media veranderen onze kijk op de wereld. Dat is een langzaam proces, soms hardhandig maar onvermijdelijk. 15 jaar geleden was 'spam' een onbekend woord bij de meesten van ons. Nu is het een mentale categorie waar je ook een gevoel bij hebt. Woorden scheppen werkelijkheid. Het woord 'spam' is bijvoorbeeld inmiddels als begrip ingedaald in ons dna. Dat zal met nog meer concepten gaan gebeuren. 'location based', 'cybercrime', 'privacy' maar ook 'onderneming' om enkelen te noemen.
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement |
Lectoraat | Digital World |
Datum | 2011-11-28 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |