Afstudeeronderzoek Identiteit en imago
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Afstudeeronderzoek Identiteit en imago
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een afstudeeronderzoek naar de communicatiestrategie middels een identiteit en imago-onderzoek van Juvent ten tijde van de transitite jeugdzorg.
Organisatie | HZ University of Applied Sciences |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Academie voor Economie & Management |
Domein Business, Vitality & Hospitality | |
Partner | Juvent |
Datum | 2014-08-29 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |