MUC Market entry
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
MUC Market entry
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
'' How can Almuntazar introduce their products to the Kuwaiti market ?
To answer the central research question, three areas have been used for data collection and analysis. Survey data collection from 200 participants, 3 manager interviews on how they introduce new products within the market, and 3 interviews with supermarket managers of the biggest chains within Kuwait.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | International Business en Management |
Afdeling | Business Economics |
International Business Studies | |
Datum | 2016-11-25 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |