Ontwerpen voor gedragsverandering
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ontwerpen voor gedragsverandering
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Door het gericht inzetten van recente inzichten uit de gedragswetenschappen vergroot je niet alleen de slagingskans van je campagne, app of interactieve product, maar ben je bovendien in staat je conceptuele keuzes beter te onderbouwen en de effectiviteit van je interventie aan te tonen. [ Lees dit boekje online: zie Link (ISSUU); of bestel de 2e (herz.) ed. bij U Create. ]
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Communicatie en Journalistiek |
Kenniscentrum Digital Business & Media | |
Lectoraat | Communicatie in Digitale Transitie |
Jaar | 2014 |
Type | Boek |
ISBN | 978-90-8928-075-6 |
Taal | Nederlands |