Aap. Noot. TV... Marketingcommunicatie adviesrapport voor Z@ppelin en Het Kinderopvangfonds.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Aap. Noot. TV... Marketingcommunicatie adviesrapport voor Z@ppelin en Het Kinderopvangfonds.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit adviesrapport is opgesteld voor Z@ppelin, de kinderzender van de Publieke Omroep en Het Kinderopvangfonds waarbij het project WePboek het onderwerp is van dit rapport. In het project WePboek worden van bestaande prentenboeken animatieseries gemaakt die op DVD verschijnen. Deze in totaal twintig DVDs, inclusief handleiding, worden gratis verspreid onder 2000 kinderdagverblijven en peuterspeelzalen in Nederland. Een ander onderdeel van het project WePboek is het maken van een website bij deze DVDs gericht op kinderen - maar ook op ouders en pedagogisch medewerkers. WePboek is ontstaan vanuit Het Kinderopvangfonds en streeft naar een samenwerking met Z@ppelin. In dit rapport wordt aan Z@ppelin en Het Kinderopvangfonds geadviseerd over hoe zij WePboek op de juiste manier in de markt van de kinderopvang kunnen zetten.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Communicatiemanagement |
Afdeling | Communicatie |
Datum | 2009-06-08 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |