De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Samenvatting

Nederland heeft een riant festivalaanbod. Om het hoofd boven water te houden moeten festivalorganisaties
hun uiterste best doen om zich te onderscheiden van de massa. Een manier om dat te doen is co-creatie. In dit verslag wordt co-creatie gedefiniëerd als een nauwe samenwerking tussen producent en consument met als doel het ontwikkelen en/of verbeteren van producten en/of diensten. Deze afstudeeropdracht biedt kennis over co-creatie, beoogt inzicht te bieden in de (media)strategieën van co-creatie en belicht het organisatieproces van festivalorganisaties.

OrganisatieHogeschool Utrecht
OpleidingCommunication and Multi Media Design
AfdelingCommunicatie
PartnerCrossmedialab
Jaar2014
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk