Gemeente Wijk bij Duurstede : Naar een effectievere arbeidsmarktcommunicatie : binden en werven van talent
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Gemeente Wijk bij Duurstede : Naar een effectievere arbeidsmarktcommunicatie : binden en werven van talent
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan de gemeente Wijk bij Duurstede een positieve en onderscheidende positie verkrijgen bij potentiële medewerkers en die behouden bij huidige medewerkers, zodat dit een bijdrage levert aan een sterk merk als gemeentelijke werkgever? De gemeente Wijk bij Duurstede heeft moeite met het vasthouden en aantrekken van gekwalificeerd personeel. De mate van betrokkenheid, een onduidelijke identiteit en het ontbreken van een (interne en externe) arbeidsmarktcommunicatiestrategie spelen hierin een prominente rol.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Communicatiemanagement |
Afdeling | Communicatie |
Partner | Gemeente Wijk bij Duurstede, Afdeling BCA / Communicatie |
Datum | 2009-06 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |