De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Corrigendum to Effects of Innovative Science and Mathematics Teaching on Student Attitudes and Achievement

A Meta-Analytic Study, Educational Research Review, 19, 158-172

Open access

Corrigendum to Effects of Innovative Science and Mathematics Teaching on Student Attitudes and Achievement

A Meta-Analytic Study, Educational Research Review, 19, 158-172

Open access

Samenvatting

Corrigendum to original article:
Elwin R. Savelsbergh, Gjalt T. Prins, Charlotte Rietbergen, Sabine Fechner, Bram E. Vaessen, Jael M. Draijer, Arthur Bakker
Effects of innovative science and mathematics teaching on student attitudes and achievement: A meta-analytic study
Educational Research Review, Volume 19, November 2016, Pages 158-172
https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.07.003

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Leren en Innoveren
LectoraatDidactiek van het Beta- en Technologieonderwijs
Gepubliceerd inEducational Research Review Springer, Uitgave: 26, Pagina's: 82-82
Datum2019-02
TypeArtikel
DOI10.1016/j.edurev.2019.02.002
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk