The Chinese wine market
opportunities for Slovenian winesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
The Chinese wine market
opportunities for Slovenian winesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The aim of this study is to provide an informed answer to the following central question:
How can Friends of Slovenia best deploy its marketing instruments in support of the strategy, in order to enter the Chinese wine market and achieve a turnover of €500.000 by the end of 2017?
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | International Business an Languages |
Afdeling | Marketing en Commerce |
International Business Studies | |
Jaar | 2015 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |