Dit zijn drie belangrijke onderzoeken over influencer marketing
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Dit zijn drie belangrijke onderzoeken over influencer marketing
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe maak je goed gebruik van influencers? Suzanne de Bakker, wetenschapper en auteur van het boek ‘Contentmarketing’ spitte drie wetenschappelijke onderzoeken door en bespreekt de conclusies, die direct toepasbaar zijn om influencers op een effectieve manier in te zetten.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Digital Business & Media |
Lectoraat | Communicatie in Digitale Transitie |
Gepubliceerd in | Tijdschrift voor Marketing Vol. 51, Uitgave: 5, Pagina's: 50-52 |
Jaar | 2017 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |