Understanding how educators at the workplace reach judgements when assessing students' professional performance
Paperbijdrage conferentieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Understanding how educators at the workplace reach judgements when assessing students' professional performance
Paperbijdrage conferentieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Paperbijdrage conferentie EARLI SIG 14, 11-14 september 2018, Genève
Although professional performance at the workplace is essential in VET, little is known about what educators do when assessing students’ performance. This study aims to explore how workplace educators inform their judgements of students’ performance by looking at strategies and potentially influencing factors.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Leren en Innoveren |
Lectoraat | Beroepsonderwijs |
Datum | 2018-09 |
Type | Conferentiebijdrage |
Taal | Engels |