Opzoek naar een nieuwe positionering
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Opzoek naar een nieuwe positionering
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit hoofdstuk beschrijft het onderzoek naar de huidige positionering van organisatie X een adviesbureau voor marketing en PR. De aanleiding voor dit onderzoek is de dalende financiële gezondheid van het bedrijf. Het doel van dit onderzoek is om uiteindelijk de financiële positie van het bedrijf te verbeteren, maar op de korte termijn gaat het om inzicht geven in de huidige positionering en op welke manier deze beter kan. De doelgroep van dit onderzoek bestaat uit de klanten en medewerkers van Organisatie X.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2020-08-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |