De reis naar een huurwoning
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De reis naar een huurwoning
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Inzicht krijgen in de verwachtingen en ervaringen van de doelgroep tijdens de online zoektocht naar een huurwoning. Op basis van dit inzicht wordt een adviesrapport opgeleverd waarin naar voren zal komen op welke manier de klantbeleving positief beïnvloed kan worden.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2019-06-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |