De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het creëren van een unieke breinpositie

Door middel van strategische positionering

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Het creëren van een unieke breinpositie

Door middel van strategische positionering

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Dit onderzoek richt zich op het vinden van een oplossing voor de moeizame groei van bezoekersaantallen in winkelcentrum De Baronie. Aanleiding voor dit onderzoek is de moeizame groei van bezoekersaantallen waarmee het winkelcentrum kampt. Doelstelling van dit onderzoek is GREEN Real Estate B.V., exploitant van winkelcentrum De Baronie, advies te geven over hoe winkelcentrum De Baronie zich dient te positioneren om potentiële klanten aan te trekken en welke communicatie daarbij past. De doelgroep van het onderzoek betreft mannen en vrouwen tussen de 45 en 55 jaar, die woonachtig zijn in de Gemeente Alphen aan den Rijn. De doelgroep heeft De Baronie wel al eens bezocht, maar doet niet vast zijn boodschappen bij De Baronie.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
PartnerGREEN Real Estate B.V
Datum2019-06-03
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk