Behandelmodule voor kinderen met faalangst
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Behandelmodule voor kinderen met faalangst
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan vaktherapie beeldend bijdragen aan de behandeling van kinderen met faalangst in de bovenbouw en hoe ziet een behandelmodule voor deze doelgroep eruit? Ten behoeve van deze onderzoeksvraag is een kwalitatief beschrijvend/ontwerpend onderzoek uitgevoerd, met als methode een kwalitatieve survey. Acht experts zijn geïnterviewd en er is literatuuronderzoek gedaan. Met de verzamelde informatie is een praktijkproduct ontwikkeld: een behandelmodule voor kinderen met faalangst in de bovenbouw.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Vaktherapie |
Afdeling | Faculteit Zorg |
Partner | Vrije school Leiden |
Datum | 2020-06-30 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |