Online betrokkenheid creëren bij expats via instagram
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Online betrokkenheid creëren bij expats via instagram
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit afstudeeronderzoek is geschreven voor Organisatie X en onderzoekt een oplossing voor het ontbreken van online betrokkenheid op Instagram. Door het ontbreken van interactie op dit kanaal bereikt het bedrijf geen potentiële klanten. Daarnaast stijgt interactie tussen de doelgroep en concurrenten, terwijl interactie tussen Organisatie X en de doelgroep daalt. De probleemstelling luidt daarom: Hoe kan Organisatie X online betrokkenheid creëren bij de doelgroep via Instagram? Met als doel: inzichtelijk maken hoe Organisatie X de doelgroep online kan betrekken op dit kanaal. De onderzoeksdoelgroep bestaat uit expats woonachtig in Nederland, werkzaam in de dienstensector en
tussen 25 en 45 jaar oud.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partner | Organisatie X |
Datum | 2020-08-16 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |