‘Van afdeling naar business unit’
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
‘Van afdeling naar business unit’
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze scriptie beschrijft het onderzoek naar hoe Organisatie X op een succesvolle manier potentiële medewerkers aan kan trekken. De reden voor dit onderzoek is dat de vacatures op de afdeling Digital onvervuld blijven. De doelstelling van het onderzoek is om de organisatie te adviseren hoe zij zich als aantrekkelijke werkgever kan presenteren op de arbeidsmarkt en welke communicatie(strategie) daarbij past.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2020-08-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |