Je identiteit is een monument
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Je identiteit is een monument
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze scriptie onderzoekt hoe organisatie X zijn imago in overeenstemming kan brengen met de identiteit. De aanleiding voor dit onderzoek is de daling van bezoekersaantallen sinds organisatie X zijn identiteit veranderde. De doelstelling van dit onderzoek is om inzicht te krijgen in de huidige en gewenste imago van organisatie X, teneinde een communicatieadvies te geven over hoe organisatie X zijn imago in overeenstemming kan brengen met de identiteit. De onderzoeksdoelgroep betreft Nederlandse inwoners tussen de 19 en de 64, woonachtig in het randstadgebied, die interesse hebben in kunst en cultuur.

Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2020-06-02 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |