De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Game over? Dacht het niet!

Een onderzoek naar het vergroten van betrokkenheid bij Rotterdam Games Week

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Game over? Dacht het niet!

Een onderzoek naar het vergroten van betrokkenheid bij Rotterdam Games Week

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Beschreven wordt een onderzoek naar een oplossing op welke manier Rotterdam Ahoy betrokkenheid moet creëren bij Rotterdam Games Week. De aanleiding was dat Nederland een groeiende interesse heeft in de e-sportsmarkt en Rotterdam Ahoy hierop inspeelt door Rotterdam Games Week te organiseren. De content op de kanalen bereikt en betrekt echter op dit moment niet de doelgroep. Hierdoor zijn potentiële partners huiverig om de samenwerking aan te gaan. Doelstelling van het onderzoek is om de organisatie advies te geven hoe ze online betrokkenheid kunnen creëren bij Rotterdam Games week en welke communicatie daarbij past. De doelgroep van het onderzoek bestaat uit gamers in Nederland tussen de 16 en 30 jaar, onderverdeeld in hardcore en casual gamers.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
PartnerRotterdam Ahoy
Datum2019-06-03
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk