De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De klantrelatie

Hoe de waarden van de organisatie kunnen bijdragen aan de relatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

De klantrelatie

Hoe de waarden van de organisatie kunnen bijdragen aan de relatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De organisatie wil weten hoe de relatie met de wholesaleklanten van het merk kan optimaliseren, zodat dit bijdraagt aan het behalen van budgetten die het merk elke verkoopperiode moet behalen. De aanleiding voor deze scriptie was dat er klachten zijn van de wholesaleklanten en het niet behalen van bepaalde budgetten. Meerdere factoren hebben hier invloed op, waaronder de klantrelatie. De organisatie wil om deze reden inzicht in hoe het merk de organisatiewaarden invult, teneinde een communicatieadvies over hoe het merk de relatie met de wholesaleklanten kan optimaliseren. De doelgroep van het onderzoek betreft alle Nederlandse wholesaleklanten die het merk inkopen bij de organisatie.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
Datum2019-06-03
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk